logo dark trans
Strojnícka 1, 080 06 Prešov
+421 948 489 483
info@doublebb.sk

www.doublebb.sk

label brand

Značka-5 tipov ako ju prezentovať

Existuje veľmi veľa materiálov o firemných značkách a vecí s nimi spojenými, ale čo presne je Vaša značka a ako ju používate na to, aby ste dokázali osloviť viac ľudí a propagovali svoje produkty alebo služby efektívnejšie?

Vaša značka je jadrom Vášho marketingu a ústredná téma okolo Vašich produktov a služieb.

Pre ľudí, ktorí prišli a najali si Vás alebo si od Vás kúpili nejaký produkt, musí byť Vaša značka  krištáľovo čistá, atraktívna, vzrušujúca a silná. V skutočnosti vaša značka musí byť dostatočne silná na to, aby Vašich zákazníkov povzbudila do akcie a zároveň Vás musí vyjadrovať. Čím sa zaoberáte a čím ste práve VY unikátny.

 

woman with bag

Akonáhle ste si istí svojou značkou, získate aj hmatateľný a ľahký spôsob, ako s ľuďmi komunikovať o tom, čo robíte. Je to oveľa jednoduchšie pre Váš marketing, keď máte jasne zadefinované, čo predávate a aká je Vaša vízia.

 

Pri vytváraní značky vytvárajte nezabudnuteľnú marketingové posolstvo, ktoré inšpiruje ľudí, aby si vybrali Vás oproti Vašej konkurencii.

 

Tu je 5 užitočných tipov, ktoré Vám pomôžu zadefinovať Vašu značku:

 

1.Tip

 

Vaša značka je jadrom toho, čo robíte. Aké pocity alebo emócie Vaše podnikanie vyvoláva vo Vás a vo Vašich zákazníkoch? Vedeli ste, že rozhodnutie ľudí kúpiť si niečo je založené na emóciách, nie na skutočnostiach?

 

značka pepsi-cola

 

2.Tip

 

Premýšľajte o tom, ako sa prezentujete nielen na Vašich webových stránkach, ale aj keď Vás ľudia vidia, hovoria s Vami po telefóne alebo si čítajú Vaše e-maily. Podáva Váš marketing myšlienku, ktorú chcete aby podával? Dostávajú ľudia o Vás mätúce správy alebo je od začiatku jasné, čo robíte?

 

3.Tip

 

Myslite ako Váš potencionálny zákazník. Skúste sa mu dostať do hlavy a vidieť Vaše produkty a služby z jeho perspektívy. Aké máte pocity z toho, čo robí Vaša firma?

 

beverage

 

4.Tip

 

Čo robíte preto, aby ste vytŕčali z davu? Ak si nemyslíte, že niečo preto robíte, potom musíte premýšľať o tom, ako to môžete zmeniť, pretože Vaša značka by sa mala nejako odlišovať od ostatných. Nestačí, aby ste boli rovnaký ako oni, len lepší. Musíte byť lepší a aj vyčnievať z davu, aby si Vás ľudia všimli.

 

5.Tip

 

Aké sú Vaše najlepšie schopnosti, poznáte svoje najsilnejšie stránky? Vyberte nezaujatú osobu, ktorá Vás dobre pozná a pomôže Vám zistiť, aké sú Vaše najvyššie hodnoty. Vaša značka by mala byť založená na Vašej jedinečnej priebojnosti a schopnostiach.

 

Nakoniec, vytvorenie silnej, nezabudnuteľnej, presvedčivej a zmysluplnej značky je nevyhnutné pre úspešný marketing a je to niečo, čo môžete urobiť s trochou vynaliezavosti a s pár nezaujatými priateľmi.

Post a Comment