logo dark trans
Strojnícka 1, 080 06 Prešov
+421 948 489 483
info@doublebb.sk

www.doublebb.sk

reklama

Reklama a ako na ňu?

Takže…

Reklama a jej výskum sa uskutočňuje s cieľom vytvoriť lepšie reklamy, ktoré účinnejšie motivujú zákazníkov k nákupu produktu alebo služby. Výskum môže byť založený na konkrétnej reklamnej kampani alebo môže byť všeobecnejší a založený na tom, ako reklamy vytvárajú vplyv na myseľ ľudí. Existuje veľa prístupov, ktoré sa týkajú realizácie reklamného výskumu napr.: ekonomický, psychologický, demografický a sociologický.

Pri navrhovaní inzercie pre určitý produkt by sa malo preskúmať veľa vecí. Ako by mal byť napríklad zobrazený. Môže byť reklama vytlačená v novinách, časopisoch, vysielaná televízne, rozhlasovo alebo uverejnená na internete? Na zhromažďovanie relevantných informácií sa vykonáva množstvo metód. Samotný výskum je dvoch druhov, syndikovaný a prispôsobený. Syndikovaný výskum je jediný výskum spoločnosti, ktorý je dostupný aj pre iné spoločnosti. Individuálny výskum je výskum založený na určitých kritériách a je vykonávaný pre konkrétnu spoločnosť a jej výsledky sú k dispozícii iba pre túto spoločnosť.

Pred-testovanie

Pred-testovanie alebo kopírované testovanie je typ prispôsobeného výskumu, ktorý určuje trhovú účinnosť reklamy pred jej uvoľnením alebo pred konečnou produkciou. Čím viac sa vykonáva predbežné testovanie, tým je pravdepodobnejšie, že bude úspešnou reklamou a každé predbežné testovanie by sa malo použiť niekoľkokrát. To sa môže stať štúdiom úrovne pozornosti zákazníkov, motivácie, prepojenia značky, komunikácie a zábavy. Tok emócií a tok pozornosti sú rozdelené a študované individuálne. Výsledky sa uplatňujú na reklamu, ktorá sa stále vyvíja, aby rozpoznala slabé miesta a nahradila ich. Spoľahlivá spätná väzba môže viesť vedcov, klientov a agentúru k harmonickej práci. Testy by sa mali používať počas fázy tvorby reklamy. Toto je počiatočná fáza a výsledky sú vysoko predikčné. Počas tohto procesu sa obrázky vyberajú a používajú ako integrovaná reklamná tlačová reklama.

 

advertising

 

Po-testovanie

Po-testovanie alebo sledovanie reklamy sú syndikované alebo prispôsobené. Štúdie sa vykonávajú občasne alebo nepretržite. Výskum v oblasti trhu sa uskutočňuje s cieľom pochopiť spojenie značiek, výkon, povedomie a preferencie spolu s postojmi a používaním produktov. Sú robené rozhovory buď na telefóne alebo na internete pomocou dotazníkov. Testovanie dokončenej reklamy poskytuje sebadôveru a dáva predstavu o tom, či postupuje podľa stratégie.

Všetky vyššie uvedené štúdie by mali uľahčiť rozvoj reklamy, aby sa konečný cieľ jednoduchšie dosiahol. Štúdia by mala obsahovať racionálne informácie, ktoré nie sú len povrchné, ale poskytujú aj hlbší pohľad, ktorý otvorí oči zákazníkovi. Aj zákazník by mal poskytnúť presné informácie založené na skutočnostiach a nie založené na predstave. Mal by byť schopný vysvetliť úlohu reklamy v celom marketingovom pláne. Práca vo vákuu nemá požadovaný výsledok.

 

colorful palette

 

Základom je poskytnúť dôkladné pochopenie o spotrebiteľoch na zlepšenie reklamných techník a iných marketingových stratégií. Tradičné metódy kvalitatívnych a kvantitatívnych techník boli vylepšené aby analyzovali informácie s dobrým pohľadom na vec.

Rýchlo sa meniace chúťky a potreby zákazníkov sú ťažko sledovateľné, ale mali by sa študovať s cieľom zvýšenia kvality reklamy. Zmeny sú spôsobené obrovským počtom možností, ktoré im ponúka trh.

Post a Comment